dissabte, 28 d’agost del 2010

Adéu, Noemí

Fa una estona m'han donat la terrible notícia de la mort d'una noia amb qui vaig compartir un sol curs, primer de BUP, a l'institut, un any que representava un canvi molt gran respecte al que estava acostumat a veure, un any en què no ho vaig passar gaire bé, especialment perquè l'ambient de germanor que tenia a l'escola no hi era, a l'institut. I també perquè em van començar a anar malament les matemàtiques, cosa que va canviar el meu destí perquè em va limitar acadèmicament parlant, però això no té cap importància i són figues d'un altre paner.

La Noemí era una noia dolça i amable, que em va fer més agradable un curs que, com deia, no va ser especialment feliç per a mi. No és que anéssim junts a tot arreu, com cul i merda, però a les classes en què sèiem l'un al costat de l'altra m'ho passava molt bé i reia. Era una persona que encomanava alegria. 

No vam tornar a coincidir, ella se'n va anar a viure fora de Catalunya i només ens vam retrobar pel Facebook, on tampoc no és que tinguéssim interacció. Són les coses que passen quan la gent s'allunya durant més de 10 anys, i en el nostre cas, com ja he dit, tampoc no havíem arribat a aprofundir. Però se l'ha endut un estrany càncer a l'edat de 29 anys i, malgrat que no era del tot imprevisible, m'ha deixat tocat, desconcertat i trist, senyal que va ser una persona important per a mi, encara que fos durant un període breu i d'una manera poc evident. 


2 comentaris:

  1. Hola Toni! Sóc la Laia, he arribat de vacances, per això no m 'he passat per aquí. He de dir (resumint) que l'entrada de les noies Coreanes m'ha fet riure, tot i que aquesta última m'ha posat la pell de gallina la veritat. Sembla mentida la ditada que pot deixar una persona en la nostra vida...encara que hagis gaudit de la seva companyia un breu període de temps.

    ResponElimina